Začnite pomáhať s Bestomedom!
Darmowa dostawa już od 300 zł! Darmowa dostawa
Záchranné krmivo pre hlodavce 100g Dr. Ziętek
Záchranné krmivo pre hlodavce 100g Dr. Ziętek

5,82 €

Cena regularna: 6,76 €

Najniższa cena: 6,76 €

5,39 €

Cena regularna: 6,25 €

Najniższa cena: 6,25 €
ks.
Spirulina v prášku pre holuby 200 g
Spirulina v prášku pre holuby 200 g

8,36 €

Cena regularna: 9,74 €

Najniższa cena: 9,74 €

7,74 €

Cena regularna: 9,02 €

Najniższa cena: 9,02 €
ks.
SEPTI SILVER čistič pleti 80 ml
SEPTI SILVER čistič pleti 80 ml

3,96 €

Cena regularna: 5,73 €

Najniższa cena: 5,73 €

3,22 €

Cena regularna: 4,66 €

Najniższa cena: 4,66 €
ks.
Olej proti bolesti zelenej labky 60 ml
Olej proti bolesti zelenej labky 60 ml

29,35 €

Cena regularna: 32,59 €

Najniższa cena: 32,59 €

27,18 €

Cena regularna: 30,18 €

Najniższa cena: 30,18 €
ks.

Podmienky používania internetového obchodu www.bestomed.pl

§ 1

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

  1. Obchod www.bestomed.pl funguje na základe zásad uvedených v tomto poriadku.
  2. 2. Pravidlá určujú podmienky uzatvárania a ukončovania zmlúv o predaji výrobkov a reklamačný poriadok, ako aj druhy a rozsah služieb poskytovaných elektronicky obchodom www.bestomed.pl, pravidlá poskytovania týchto služieb, podmienky uzatvárania a ukončovania zmlúv o poskytovaní elektronických služieb.
  3. Každý zákazník je povinný dodržiavať ustanovenia týchto Pravidiel ihneď, ako začne využívať elektronické služby obchodu www.bestomed.pl.
  4. Vo veciach, ktoré nie sú upravené v týchto Pravidlách, platia ustanovenia:
    1. Zákon o poskytovaní elektronických služieb z 18. júla 2002,
    2. zákona o právach spotrebiteľov z 30. mája 2014,
    3. Zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov z 23. septembra 2016,
    4. zákona o občianskom zákonníku z 23. apríla 1964.
    5. a ďalších príslušných ustanovení poľského práva.

§ 2

DEFINÍCIE OBSIAHNUTÉ V NARIADENIACH

  1. PREDPISY - tietopredpisy obchodu.
  2. OBCHOD - internetový obchod Poskytovateľa služieb prevádzkovaný na adrese www.bestomed.pl.
  3. ELEKTRONICKÁSLUŽBA - služba poskytovaná elektronicky Poskytovateľom služieb Zákazníkovi prostredníctvom Obchodu.
  4. KONTAKTNÝ FORMULÁR - formulár dostupný na adrese www.bestomed.pl, ktorý umožňuje zaslať správu Poskytovateľovi služieb.
  5. REGISTRAČNÝFORMULÁR - formulár dostupný na adrese www.bestomed.pl umožňujúci vytvorenie Konta.
  6. ÚČET - súbor zdrojov v informačnom a komunikačnom systéme Poskytovateľa služieb označený individuálnym menom (loginom) a heslom, v ktorom sú uložené údaje Zákazníka vrátane informácií o zadaných Objednávkach.
  7. OBJEDNÁVKOVÝFORMULÁR - formulár dostupný na webovej stránke www.bestomed.pl, ktorý umožňuje zadať Objednávku.
  8. SYSTÉM NÁZOROV - elektronická služba, ktorú Poskytovateľ služieb sprístupňuje Zákazníkom a ktorá im umožňuje zverejňovať názory na Výrobky.
  9. NEWSLETTER - Elektronická služba umožňujúca Zákazníkovi prihlásiť sa k odberu a dostávať na e-mailovú adresu poskytnutú Zákazníkom bezplatné informácie od Predávajúceho týkajúce sa Produktov dostupných v Obchode.
  10. PREDÁVAJÚCI, POSKYTOVATEĽ SLUŽIEB - Patryk Lukoszek vykonávajúci podnikateľskú činnosť pod názvom LUK-GOOD PATRYK LUKOSZEK zapísaný v Centrálnom registri podnikateľskej činnosti a informácií Poľskej republiky vedenom ministrom príslušným pre hospodárstvo, miesto podnikania a adresa na doručovanie: ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry, NIP: 6452530165, REGON: 380559282, adresa elektronickej pošty (e-mail): biuro@bestomed.pl, telefónne číslo: +48 679 077 088.
  11. UŽÍVATEĽ - fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorej zákon priznáva právnu subjektivitu, využívajúca Elektronické služby.
  12. ZÁKAZNÍK - Zákazník, ktorý má v úmysle uzavrieť alebo uzavrel s Predávajúcim Kúpnu zmluvu.
  13. SPOTREBITEĽ - fyzická osoba, ktorá robí s podnikateľom právny úkon, ktorý priamo nesúvisí s jeho hospodárskou alebo zárobkovou činnosťou.
  14. PODNIKATEĽ - fyzická osoba, právnická osoba a organizačná zložka, ktorá nie je právnickou osobou, ale ktorej zákon priznáva právnu subjektivitu, vykonávajúca vo vlastnom mene hospodársku alebo odbornú činnosť.
  15. VÝROBOK - hnuteľná vec dostupná v Obchode alebo služba, ktorá je predmetom Kúpnej zmluvy medzi Zákazníkom a Predávajúcim.
  16. PREDAJNÁZMLUVA - zmluva o predaji Výrobku uzatvorená medzi Zákazníkom a Predávajúcim prostredníctvom Obchodu.
  17. OBJEDNÁVKA - prejav vôle Zákazníka, ktorý predstavuje ponuku na uzavretie Zmluvy o predaji Výrobku s Predávajúcim.
  18. CENA - hodnota vyjadrená v peňažných jednotkách, ktorú je Zákazník povinný zaplatiť Predávajúcemu za Produkt.

§ 3

INFORMÁCIE O VÝROBKOCH A ICH OBJEDNÁVANIE

  1. Obchod www.bestomed.pl predáva Produkty prostredníctvom internetu.
  2. Výrobky ponúkané v Obchode sú nové, zodpovedajú zmluve a boli legálne uvedené na poľský trh.
  3. Informácie na internetovej stránke Obchodu nepredstavujú ponuku v zmysle zákona. Podaním Objednávky Zákazník robí ponuku na kúpu konkrétneho Výrobku za podmienok uvedených v jeho popise.
  4. Cena Výrobku uvedená na webovej stránke Obchodu je uvedená v poľských zlotých (PLN) a zahŕňa všetky zložky vrátane DPH. Cena nezahŕňa náklady na doručenie.
  5. Cena Výrobku uvedená na webovej stránke Obchodu je záväzná v okamihu odoslania Objednávky Zákazníkom. Táto cena nepodlieha zmene, bez ohľadu na zmeny cien v Obchode, ku ktorým môže dôjsť v súvislosti s jednotlivými Výrobkami po odoslaní Objednávky Zákazníkom.
  6. Predávajúci zreteľne informuje Zákazníka o Jednotkových cenách a o akciách a zníženiach cien Produktov. Okrem informácie o znížení Ceny Výrobku Predávajúci zobrazí najnižšiu Cenu daného Výrobku, ktorá bola platná v období 30 dní pred zavedením zníženia, a ak je Výrobok ponúkaný na predaj na obdobie kratšie ako 30 dní - Predávajúci zobrazí najnižšiu Cenu Výrobku, ktorá bola platná v období odo dňa začatia ponúkania daného Výrobku na predaj do dňa zavedenia zníženia.
  7. Objednávky je možné zadávať:
    1. prostredníctvom webovej stránky prostredníctvom objednávkového formulára (Obchod www.bestomed.pl) - 24 hodín denne počas celého roka,
    2. e-mailom na adresu: biuro@bestomed.pl
    3. telefonicky na čísle: +48 679 007 088.
  8. Na uskutočnenie Objednávky nie je Zákazník povinný zaregistrovať si v Obchode Účet.
  9. Podmienkou zadania Objednávky v Obchode zo strany Zákazníka je oboznámenie sa s Obchodnými podmienkami a akceptovanie ich ustanovení v čase zadania Objednávky.
  10. Produkty v akcii (výpredaji) majú obmedzený počet kusov a Objednávky na ne sa vybavujú v poradí ich prijatia až do vyčerpania zásob daného Produktu.

§ 4

UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Na uzavretie Kúpnej zmluvy je potrebné, aby Zákazník vopred uskutočnil Objednávku prostredníctvom spôsobov sprístupnených Predávajúcim v súlade s § 3 ods. 7 a 9 Obchodných podmienok.
  2. Po odoslaní Objednávky Predávajúci bezodkladne potvrdí jej prijatie.
  3. Potvrdením prijatia Objednávky podľa bodu 2 tohto odseku je Zákazník viazaný svojou Objednávkou. Potvrdenie prijatia Objednávky sa uskutočňuje zaslaním e-mailovej správy.
  4. Potvrdenie o prijatí Objednávky obsahuje:
    1. potvrdenie všetkých podstatných náležitostí Objednávky,
    2. formulár na odstúpenie od zmluvy,
    3. tieto Obchodné podmienky vrátane poučenia o práve na odstúpenie od zmluvy.
  5. Dňom doručenia e-mailovej správy uvedenej v bode 4 tohto odseku Zákazníkovi je medzi Zákazníkom a Predávajúcim uzatvorená Kúpna zmluva.
  6. Každá Kúpna zmluva bude potvrdená dokladom o kúpe (faktúrou alebo pokladničným dokladom), ktorý bude priložený k Výrobku a/alebo zaslaný e-mailom na e-mailovú adresu Zákazníka uvedenú v Objednávkovom formulári.

§ 5

SPÔSOBY PLATBY

  1. Predávajúci poskytuje nasledujúce spôsoby platby:
    1. platba klasickým prevodom na bankový účet Predávajúceho,
    2. odložená platba,
    3. platba prostredníctvom elektronického platobného systému (BlueMedia, Klarna, GooglePay),
    4. platba na dobierku v prevádzke predávajúceho, t. j. na dobierku.
  2. V prípade platby klasickým bankovým prevodom je potrebné vykonať platbu na číslo bankového účtu: 72 1050 1386 1000 0097 5038 2849 (banka ............ S.A.) LUK-GOOD PATRYK LUKOSZEK, ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry, NIP: 6452530165. Do názvu prevodu uveďte "Objednávka č. ...".
  3. V prípade platby prostredníctvom elektronického platobného systému Zákazník vykoná platbu pred spracovaním Objednávky. Elektronický platobný systém umožňuje platbu kreditnou kartou alebo rýchlym prevodom z vybraných poľských a zahraničných bánk.
  4. V prípade platby na dobierku a odloženej platby sa zásielka odošle po overení správnosti údajov o adrese. Zákazník je povinný zaplatiť za Objednávku a prevziať Výrobok od dodávateľa.
  5. Zákazník je povinný uhradiť cenu Kúpnej zmluvy do 3 pracovných dní od jej uzavretia, ak nie je v Kúpnej zmluve uvedené inak.
  6. Ak sa Zákazník rozhodne pre platby uvedené v bodoch 1.1 a 1.2 tohto odseku, Produkt bude odoslaný až po jeho zaplatení.

§ 6

NÁKLADY, LEHOTA A SPÔSOBY DODANIA VÝROBKU

  1. Náklady na dodanie Produktu, ktoré bude hradiť Zákazník, sa určujú v procese zadávania Objednávky a závisia od výberu spôsobu platby a spôsobu dodania zakúpeného Produktu.
  2. Termín dodania Produktu pozostáva z času na dokončenie Produktu a času na doručenie Produktu dopravcom:
    1. čas na dokončenie Výrobkov je 1 pracovný deň od okamihu:
  1. zaúčtovania peňazí zaplatených za Kúpnu zmluvu na účet Predávajúceho
  2. alebo pozitívnej autorizácie transakcie elektronickým platobným systémom
  3. alebo prijatia Objednávky na realizáciu zo strany Predávajúceho v prípade voľby dobierky alebo odloženej platby,
    1. doručenie Produktov, ktoré sú hnuteľnými vecami, dopravcom sa uskutoční v lehote vyhlásenej dopravcom, t. j. 1 pracovný deň od okamihu odoslania zásielky (doručenie sa uskutočňuje len v pracovné dni okrem sobôt, nedieľ a sviatkov).
  1. Výrobky zakúpené v Obchode sa zasielajú prostredníctvom kuriérskej spoločnosti.

§ 7

REKLAMÁCIE VÝROBKOV

  1. Záručná reklamácia.
    1. Na všetky Výrobky ponúkané v Obchode sa vzťahuje záruka výrobcu platná na území Poľskej republiky,
    2. Záručná doba sa líši v závislosti od Výrobku, je 12 alebo 24 mesiacov a počíta sa od dátumu dodania Výrobku Zákazníkovi,
    3. dokladom, ktorý oprávňuje na záručnú ochranu, je záručný list alebo doklad o kúpe,
    4. údaje o ručiteľovi, podrobné informácie o tovare, na ktorý sa vzťahuje záruka, údaje o trvaní a podmienkach záruky, ako aj o právach Zákazníka vyplývajúcich zo záruky - sú uvedené v záručnom liste priloženom k Výrobku alebo sprístupnené na webovej stránke Obchodu,
    5. Záruka nevylučuje práva Spotrebiteľa a subjektu uvedeného v § 10 Obchodných podmienok z dôvodu nesúladu Výrobku s kúpnou zmluvou stanovené zákonom o právach spotrebiteľa, na ktoré má Spotrebiteľ a subjekt uvedený v § 10 nárok zo zákona.
  1. Reklamácia z dôvodu nesúladu Výrobku s kúpnou zmluvou.
    1. Základ a rozsah zodpovednosti Predávajúceho voči Zákazníkovi, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok, za nesúlad Výrobku so zmluvou je stanovený v Zákone o právach spotrebiteľa z 30. mája 2014,
    2. základ a rozsah zodpovednosti Predávajúceho voči Zákazníkovi, ktorý je Podnikateľom uvedeným v § 9 z titulu záruky sú stanovené v zákone Občiansky zákonník z 23. apríla 1964,
    3. Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok, za nesúlad Výrobku so zmluvou existujúci v čase dodania Výrobku a prejavený do 2 rokov od tohto okamihu, ak doba použiteľnosti Výrobku určená Predávajúcim alebo osobami konajúcimi v mene Predávajúceho nie je dlhšia,
    4. Oznámenie o nesúlade Výrobku so zmluvou a podanie príslušnej žiadosti je možné uskutočniť prostredníctvom e-mailu na adresu: biuro@bestomed.pl alebo písomne na adresu: Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry,
    5. v uvedenej písomnej alebo elektronickej správe uveďte čo najviac informácií a okolností týkajúcich sa predmetu reklamácie, najmä druh a dátum výskytu nezrovnalosti a vaše kontaktné údaje. Poskytnuté informácie predávajúcemu výrazne uľahčia a urýchlia posúdenie sťažnosti,
    6. Na účely posúdenia nezrovnalostí a nesúladu Výrobku so zmluvou je Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok povinný sprístupniť Výrobok Predávajúcemu a Predávajúci je povinný ho na vlastné náklady prevziať,
    7. Predávajúci je povinný reagovať na žiadosť Klienta bezodkladne, najneskôr do 14 dní od jej doručenia,
    8. v prípade reklamácie Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok - neprejednanie reklamácie do 14 dní od jej podania sa rovná jej prijatiu,
    9. Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10, môže v prvom rade požadovať výmenu alebo opravu Výrobku u Predávajúceho. Zníženie ceny a odstúpenie od zmluvy môže Zákazník požadovať len v prípadoch uvedených v zákone o právach spotrebiteľa zo dňa 30. mája 2014. (okrem iného, ak je nesúlad tovaru so zmluvou podstatný, ak predávajúci odmietol uviesť tovar do súladu so zmluvou alebo ak nesúlad tovaru so zmluvou stále trvá napriek tomu, že sa predávajúci už pokúsil tovar uviesť do súladu so zmluvou),
    10. 2.10.v súvislosti s oprávnenou reklamáciou zákazníka, ktorý je spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok, predávajúci resp:
  1. uhradí náklady na opravu alebo výmenu a opätovné dodanie Výrobku Zákazníkovi,
  2. zníži cenu Výrobku (znížená Cena musí zostať v pomere Ceny tovaru v súlade so zmluvou k Cene tovaru, ktorý nie je v súlade so zmluvou) a vráti Spotrebiteľovi alebo subjektu uvedenému v § 10 hodnotu zníženej Ceny najneskôr do 14 dní od doručenia vyhlásenia o znížení ceny od Spotrebiteľa alebo subjektu uvedeného v § 10,
  3. v prípade odstúpenia od zmluvy zo strany Spotrebiteľa alebo subjektu uvedeného v § 10 - vráti Predávajúci Spotrebiteľovi alebo subjektu uvedenému v § 10 Cenu výrobku najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vráteného tovaru alebo dokladu o jeho vrátení. V prípade odstúpenia od zmluvy Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 bezodkladne vráti tovar Predávajúcemu na jeho náklady,
    1. Odpoveď na reklamáciu sa poskytuje v listinnej podobe alebo na inom trvanlivom nosiči, napr. e-mailom alebo SMS.

§ 8

PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. Podľa bodu 10 tohto paragrafu zákazník, ktorý je zároveň spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok a ktorý uzatvoril zmluvu na diaľku, môže od nej odstúpiť bez uvedenia dôvodu príslušným vyhlásením do 14 dní. Na dodržanie tejto lehoty stačí zaslať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy, ktoré sprístupní Obchod.
  2. V prípade odstúpenia od zmluvy sa Kúpna zmluva považuje za neuzavretú a Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok je povinný vrátiť Výrobok Predávajúcemu alebo ho odovzdať osobe poverenej Predávajúcim na jeho prevzatie bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď od zmluvy odstúpil, ak mu Predávajúci neponúkol, aby si Výrobok prevzal sám. Na dodržanie tejto lehoty stačí zaslať Výrobok späť pred uplynutím jej lehoty.
  3. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy by mal byť Výrobok vrátený na adresu: Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry.
  4. Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok zodpovedá za zníženie hodnoty Výrobku, ktoré vzniklo v dôsledku používania Výrobku nad rámec nevyhnutný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Výrobku, ak Predávajúci neinformoval Spotrebiteľa alebo subjekt uvedený v § 10 o spôsobe a lehote na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy a neposkytol mu vzor formulára na odstúpenie od zmluvy. Na účely zistenia povahy, vlastností a funkčnosti Výrobkov by mal Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok s Výrobkami manipulovať a kontrolovať ich len spôsobom, akým by to robil v kamennej predajni.
  5. S výhradou bodov 6 a 8 tohto odseku Predávajúci uhradí hodnotu Výrobku spolu s nákladmi na dodanie rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ, pokiaľ sa Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 týchto Obchodných podmienok výslovne nedohodli na inom spôsobe úhrady, ktorý pre nich nepredstavuje žiadne náklady. Podľa bodu 7 tohto odseku sa vrátenie uskutoční bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy predávajúcemu.
  6. Ak si Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 týchto Obchodných podmienok zvolil iný spôsob dodania Výrobku ako najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Obchodom, Predávajúci nie je povinný uhradiť im dodatočné náklady, ktoré im vznikli.
  7. Ak Predávajúci sám neponúkol Spotrebiteľovi alebo subjektu uvedenému v § 10 Obchodných podmienok prevzatie Výrobku, môže Predávajúci zadržať vrátenie platby prijatej od Spotrebiteľa až do doby, kým nedostane tovar späť alebo kým Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok nepredloží doklad o jeho vrátení, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
  8. Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok, ktorý odstúpi od Kúpnej zmluvy podľa bodu 1 tohto odseku, znáša len náklady na zaslanie Výrobku späť Predávajúcemu.
  9. Počíta sa štrnásťdňová lehota, v ktorej môže Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok odstúpiť od zmluvy:
    1. pri zmluve, v rámci ktorej Predávajúci dodáva Výrobok, ktorý je povinný previesť do vlastníctva - odo dňa, keď Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok (alebo nimi určená tretia osoba odlišná od dopravcu) prevzal Výrobok,
    2. pri zmluve, ktorej predmetom je viacero Výrobkov, ktoré sa dodávajú samostatne, po častiach alebo po častiach - odo dňa, keď Spotrebiteľ prevzal posledný Výrobok, jeho časť alebo splátku,
    3. pri zmluve, ktorá zahŕňa pravidelné dodávanie Výrobku počas určitého obdobia - od prevzatia prvého Výrobku,
    4. v prípade ostatných zmlúv - odo dňa uzavretia zmluvy.
  10. Právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku sa nevzťahuje na Spotrebiteľa alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok v prípade Kúpnej zmluvy:
    1. pri ktorej je predmetom plnenia tovar, ktorý nie je prefabrikovaný, vyrobený podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo slúžiaci na uspokojenie jeho individuálnych potrieb,
    2. ak je predmetom plnenia tovar dodávaný v uzavretom obale, ktorý po otvorení obalu nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený,
    3. pri ktorých je predmetom plnenia tovar, ktorý sa po dodaní stáva svojou povahou neoddeliteľným od iných vecí,
    4. pri poskytovaní služieb, za ktoré je spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu, ak obchodník poskytol službu v plnom rozsahu s výslovným a predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím plnenia informovaný o tom, že po poskytnutí služby obchodníkom a jej potvrdení stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
    5. ak je predmetom plnenia tovar podliehajúci skaze alebo tovar s krátkou dobou trvanlivosti.
  1. Predávajúci aj zákazník majú právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, že druhá zmluvná strana nesplní svoj záväzok v presne stanovenej lehote.

§ 9

USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA PODNIKATEĽOV (B2B)

  1. Tento paragraf obsahuje ustanovenia týkajúce sa výlučne podnikateľov, na ktorých sa nevzťahuje ochrana podľa zákona o ochrane práv spotrebiteľa uvedená v § 10 Obchodných podmienok.
  2. Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzatvorenej so zákazníkom, ktorý nie je spotrebiteľom, do 14 pracovných dní odo dňa jej uzatvorenia. V takomto prípade je možné odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu a nevznikajú tým žiadne nároky Zákazníka, ktorý nie je Spotrebiteľom, voči Predávajúcemu.
  3. Predávajúci má právo vo vzťahu k Zákazníkom, ktorí nie sú Spotrebiteľmi, obmedziť ním sprístupnené spôsoby platby vrátane požiadavky na zaplatenie časti alebo celej kúpnej ceny vopred, a to bez ohľadu na spôsob platby zvolený Zákazníkom a skutočnosť uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
  4. Výhody a bremená spojené s Výrobkom, ako aj nebezpečenstvo náhodnej straty alebo poškodenia Výrobku prechádzajú na Zákazníka, ktorý nie je Spotrebiteľom, okamihom vydania Výrobku Predávajúcim dopravcovi. V takomto prípade Predávajúci nezodpovedá za stratu, úbytok alebo poškodenie Výrobku, ku ktorému dôjde od okamihu prevzatia Výrobku na prepravu až do jeho odovzdania Zákazníkovi, ako aj za prípadné omeškanie s prepravou zásielky.
  5. Ak je Výrobok zasielaný Zákazníkovi dopravcom, Zákazník, ktorý nie je Spotrebiteľom, je povinný zásielku prezrieť v čase a spôsobom obvyklým pre zásielky tohto druhu. Ak zistí, že Výrobok bol počas prepravy poškodený alebo chybný, je povinný vykonať všetky úkony potrebné na určenie zodpovednosti dopravcu.
  6. Poskytovateľ služieb môže vypovedať zmluvu o poskytovaní elektronických služieb s okamžitou účinnosťou a bez uvedenia dôvodu zaslaním výpovede Príjemcovi služieb, ktorý nie je spotrebiteľom.

§ 10

USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA PODNIKATEĽOV O PRÁVACH SPOTREBITEĽOV

  1. Na podnikateľa (tento paragraf sa nevzťahuje na obchodné spoločnosti) sa vzťahuje ochrana podľa Zákona o právach spotrebiteľov za predpokladu, že zmluva, ktorú uzatvára s Predávajúcim, priamo súvisí s jeho podnikateľskou činnosťou, avšak z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že pre neho nemá profesionálny charakter, vyplývajúci najmä z predmetu jeho podnikateľskej činnosti.
  2. Podnikateľ uvedený v odseku 1 tohto paragrafu je chránený len pokiaľ ide o:
    1. zakázaných zmluvných ustanovení,
    2. zodpovednosti za nesúlad výrobku so zmluvou,
    3. právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku,
    4. pravidlá týkajúce sa zmluvy o dodávke digitálneho obsahu alebo digitálnych služieb.
  3. 2. Podnikateľ uvedený v bode 1 tohto odseku stráca právo na ochranu spotrebiteľa v prípade, že Kúpna zmluva uzatvorená s Predávajúcim má profesionálny charakter, čo sa overuje na základe zápisu tohto podnikateľa v Centrálnom registri podnikateľských činností a informácií Poľskej republiky, najmä tam uvedených kódov poľskej klasifikácie podnikateľských činností.
  4. Na podnikateľov uvedených v bode 1 tohto odseku sa nevzťahuje inštitucionálna ochrana poskytovaná spotrebiteľom zo strany okresných ombudsmanov pre spotrebiteľov alebo predsedu Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa.

§ 11

DRUH A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Poskytovateľ služby umožňuje prostredníctvom Obchodu využívanie Elektronických služieb, ako napr:
    1. uzatváranie kúpnych zmlúv o predaji výrobkov,
    2. vedenie Účtu v Obchode,
    3. Hodnotiaci systém,
    4. zasielanie noviniek,
    5. zasielanie správ prostredníctvom kontaktného formulára.
  2. Poskytovanie Elektronických služieb Príjemcom služieb Obchodu sa riadi podmienkami uvedenými v Obchodných podmienkach.
  3. Poskytovateľ služieb je oprávnený umiestniť reklamný obsah na webovú stránku Obchodu. Takýto obsah tvorí neoddeliteľnú súčasť Obchodu a materiálov v ňom prezentovaných.

§ 12

PODMIENKY POSKYTOVANIA A UZATVÁRANIA ZMLÚV O POSKYTOVANÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Poskytovanie Elektronických služieb definovaných v § 11 ods. 1 Pravidiel Poskytovateľom služieb je bezplatné.
  2. Doba, na ktorú sa zmluva uzatvára:
    1. Zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúca v možnosti zadania Objednávky v Obchode sa uzatvára na dobu určitú a zaniká okamihom zadania Objednávky alebo jej zastavením zo strany Zákazníka,
    2. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúca vo vedení Účtu v Obchode sa uzatvára na dobu neurčitú. Zmluva je uzavretá okamihom odoslania vyplneného Registračného formulára Zákazníkom,
    3. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúcich v používaní Hodnotiaceho systému sa uzatvára na dobu neurčitú a zaniká odoslaním stanoviska alebo ukončením používania tejto služby Zákazníkom,
    4. zmluva o poskytovaní Elektronickej služby spočívajúcej v používaní Newslettera sa uzatvára na dobu neurčitú,
    5. zmluva o poskytovaní Elektronickej služby spočívajúcej v umožnení odoslania správy Poskytovateľovi služby prostredníctvom Kontaktného formulára sa uzatvára na dobu neurčitú a zaniká odoslaním správy alebo ukončením jej odosielania Zákazníkom.
  3. Technické požiadavky potrebné na prácu so systémom IKT používaným Poskytovateľom služieb:
    1. počítač (alebo mobilné zariadenie) s prístupom na internet,
    2. prístup k elektronickej pošte,
    3. webový prehliadač,
    4. zapnutie cookies a Javascriptu vo webovom prehliadači.
  4. Zákazník je povinný používať Obchod spôsobom, ktorý je v súlade so zákonom a dobrými mravmi, s ohľadom na osobnostné práva a práva duševného vlastníctva tretích osôb.
  5. Zákazník je povinný zadávať údaje v súlade so skutočnosťou.
  6. Zákazníkovi je zakázané poskytovať nezákonný obsah.

§ 13

REKLAMÁCIE SÚVISIACE S POSKYTOVANÍM ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Príjemca služby môže podávať reklamácie týkajúce sa poskytovania Elektronických služieb prostredníctvom Obchodu e-mailom na adresu: biuro@bestomed.pl.
  2. V uvedenej e-mailovej správe je potrebné uviesť čo najviac informácií a okolností týkajúcich sa predmetu reklamácie, najmä druh a dátum výskytu nezrovnalosti a kontaktné údaje. Poskytnuté informácie výrazne uľahčia a urýchlia vybavovanie sťažnosti poskytovateľom služieb.
  3. Poskytovateľ služieb sťažnosť posúdi bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa oznámenia.
  4. Odpoveď Poskytovateľa služieb na sťažnosť bude zaslaná na e-mailovú adresu Klienta uvedenú v oznámení o sťažnosti alebo iným spôsobom, ktorý Klient uvedie.

§ 14

PODMIENKY UKONČENIA ZMLÚV O POSKYTOVANÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Ukončenie zmluvy o poskytovaní elektronických služieb:
    1. Zmluvu o poskytovaní Elektronickej služby, ktorá má trvalý a časovo neobmedzený charakter (vedenie Účtu, Newsletter), je možné vypovedať,
    2. Zákazník môže vypovedať zmluvu s okamžitou účinnosťou a bez uvedenia dôvodu zaslaním príslušnej výpovede e-mailom na adresu: biuro@bestomed.pl alebo zrušením Účtu,
    3. Poskytovateľ služieb môže vypovedať zmluvu o poskytovaní Elektronických služieb trvalého a časovo neobmedzeného charakteru v prípade, že Zákazník porušuje Obchodné podmienky, najmä ak poskytuje obsah nezákonného charakteru, a to po predchádzajúcej neúčinnej výzve na ukončenie porušovania s určením primeranej lehoty. V takomto prípade Zmluva zaniká 7 dní po predložení vyhlásenia o úmysle ukončiť ju (výpovedná lehota),
    4. výpoveď vedie k ukončeniu právneho vzťahu s účinkami do budúcnosti.
  2. Poskytovateľ služieb a Zákazník môžu kedykoľvek ukončiť zmluvu o poskytovaní elektronických služieb na základe vzájomnej dohody zmluvných strán.

§ 15

DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO

  1. Všetok obsah zverejnený na webovej stránke www.bestomed.pl je chránený autorským právom a (s výhradou § 15.3 a prvkov zverejnených Príjemcami služieb, použitých na základe licencie, prevodu autorských práv alebo povoleného použitia) je majetkom Patryka Lukoszka, podnikajúceho pod názvom LUK-GOOD PATRYK LUKOSZEK, zapísaného v Centrálnom registri podnikateľskej činnosti a informácií Poľskej republiky, vedenom príslušným ministrom hospodárstva, miesto podnikania a adresa na doručovanie: ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry, NIP: 6452530165, REGON: 380559282. Zákazník v plnom rozsahu zodpovedá za škodu spôsobenú poskytovateľovi služieb v dôsledku použitia akéhokoľvek obsahu webovej stránky www.bestomed.pl bez súhlasu poskytovateľa služieb.
  2. Akékoľvek použitie akéhokoľvek prvku tvoriaceho obsah webovej stránky www.bestomed.pl kýmkoľvek bez výslovného písomného súhlasu poskytovateľa služieb predstavuje porušenie autorských práv poskytovateľa služieb a bude mať za následok občianskoprávnu a trestnoprávnu zodpovednosť.
  3. Všetky obchodné názvy, názvy výrobkov, názvy spoločností a ich logá použité na webovej stránke obchodu www.bestomed.pl patria ich príslušným vlastníkom a používajú sa len na identifikačné účely. Môžu byť registrovanými ochrannými známkami. Všetky materiály, popisy a obrázky uvedené na webovej stránke obchodu na adrese www.bestomed.pl sa používajú na informačné účely.

§ 16

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Zmluvy uzatvorené prostredníctvom Obchodu sa uzatvárajú v súlade s poľským právom.
  2. Ak je niektorá časť týchto Obchodných podmienok v rozpore s platným právom, namiesto napadnutého ustanovenia sa použijú príslušné ustanovenia poľského práva.
  3. Akékoľvek spory vyplývajúce z Kúpnych zmlúv medzi Obchodom a Zákazníkmi budú riešené predovšetkým formou rokovaní so zámerom urovnať spor zmierom, s prihliadnutím na Zákon o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov. Ak by to však nebolo možné alebo by to niektorej zo strán nevyhovovalo, spory bude riešiť príslušný všeobecný súd v súlade s bodom 4 tohto odseku.
  4. Súdne riešenie sporov:
    1. Všetky spory, ktoré vzniknú medzi Poskytovateľom služieb a Zákazníkom (Klientom), ktorý je zároveň spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok, budú predložené na riešenie príslušným súdom v súlade s ustanoveniami Občianskeho súdneho poriadku zo 17. novembra 1964,
    2. prípadné spory vzniknuté medzi Poskytovateľom služby a Príjemcom služby (Klientom), ktorý nie je súčasne Spotrebiteľom, uvedeným v § 9 Obchodných podmienok, sa predkladajú na riešenie súdu príslušnému podľa sídla Poskytovateľa služby.
  5. Klient, ktorý je Spotrebiteľom, má právo využiť aj mimosúdne spôsoby riešenia sporov, a to najmä tým, že po ukončení reklamačného konania podá návrh na mediáciu alebo návrh na prejednanie veci rozhodcovským súdom (návrh je možné stiahnuť na http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Zoznam stálych spotrebiteľských rozhodcovských súdov pôsobiacich pri vojvodských inšpektorátoch obchodnej inšpekcie je k dispozícii na adrese: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Spotrebiteľ môže využiť aj bezplatnú pomoc župného (mestského) spotrebiteľského ombudsmana alebo spoločenskej organizácie, medzi ktorej zákonné úlohy patrí ochrana spotrebiteľa. Mimosúdne riešenie reklamácií po reklamačnom konaní je bezplatné.
  6. V záujme zmierlivého vyriešenia sporu môže spotrebiteľ podať sťažnosť najmä prostredníctvom platformy ODR (online riešenie sporov), ktorá je dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Zabudli ste svoje heslo? Vytvoriť účet
Darmowa dostawa
Doprava zdarma (Slovenska Posta PICK-UP POINT ) pre objednávky nad 11 647,68 €.

Gdzie działamy i realizujemy nasze usługi

Nasza siedziba znajduje się w Tarnowskich Górach, jednak docieramy z naszymi produktami do każdego miasta w Polsce.

Wysyłamy na terenie całej Polski.

Mapa Polski
nahor
Sklep jest w trybie podglądu
Zobraziť plnú verziu stránky
Sklep internetowy Shoper Premium